Harmony verzekering stopzetten
Hoe zeg ik mijn Harmony op?
Voor een opzegging van een Harmony contract, dient u rechtstreeks contact op te nemen met Harmony daar u met hen een contract en domicilieringsopdracht heeft.
Dit kan:
- Telefonisch op het nummer 078/48 37 93 en vervolgens het polisnummer of serienummer door te geven van desbetreffende toestel.
- Via het klantenportal van Harmony met uw klantnummer (ontvangen via mail de dag van activatie) https://customer.harmony.nl
- Via mail: info@harmony.nl
Is mijn toestel nog verzekerd als ik opzeg?
Wanneer je je Harmony verzekering stopzet, is jouw toestel niet meer verzekerd vanaf het moment dat Harmony jou een bevestigingsmail heeft gestuurd dat je dossier werd stopgezet.
Je toestel is dan niet meer gedekt tegen:
- Valschade
- Stootschade
- Vochtschade
- Diefstal met geweld
Wat is cosmetische schade?
Cosmetische schade aan je toestel zijn de kleine krasjes en deukjes die een toestel kan hebben door dagelijks gebruik.
Wanneer je toestel zich nog in de wettelijke garantieperiode bevindt en je toestel vertoont cosmetische schade, zal je toestel toch hersteld worden dankzij de uitgebreide garantie van je Harmony verzekering.
Echter, zodra je je Harmony hebt stopgezet, zal de fabrikant het toestel niet meer binnen garantie herstellen omwille van cosmetisch schade ook al valt het toestel nog in de wettelijke garantieperiode.
Onze winkels
Sinds de oprichting van Computer Checkpoint zo’n 34 jaar geleden, zijn er al heel wat filialen bijgekomen. Momenteel heeft Computer Checkpoint 7 winkels verspreid over Oost-Vlaanderen en Antwerpen. Zo is er altijd wel een Computer Checkpoint in jouw buurt. Kies je gewenste winkel en bekijk voor welke diensten je daar terecht kan. Maak je keuze uit IT, Telecom, Energie of Robotica