Orientation

Loading Een ogenblik geduld
De pagina wordt geladen
Loading
 
 
 
 
 
 
 
 
 
X

Inschrijving

Ontvang onze acties in uw mailbox!
Personaliseer de acties nog meer door onderstaande gegevens aan te vullen.

Welke nieuwsbrieven wil je ontvangen?

  • Ja, ik wil graag interessante nieuwtjes over Computer Checkpoint ontvangen.
  • Ja, ik wil graag informatie over diensten, producten en promoties ontvangen.

Hoera!

Je bent met succes ingeschreven!

X

Offerte aanvragen

Heeft u een toestel dat niet in de prijslijst staat?
Vraag dan hier uw persoonlijke offerte aan.

Contact gegevens
Toestel gegevens

Met SmartSecure bescherm je jouw GSM, PC of TABLET.

Heb je jouw GSM, tablet, smartphone of computer max. 6 maanden geleden aangekocht? Ook jouw toestel kan nog beschermd worden. Ontdek meer over SmartSecure en bescherm je toestel

Bedankt!

Je offerteaanvraag werd met succes verzonden!
Onze medewerkers nemen zo snel mogelijk contact met je op.

X

Klachten

Aarzel niet om dit formulier in te vullen, onze medewerkers zoeken samen met jou naar een oplossing.

Factuurnummer
Vestiging
Voornaam * & Naam *
E-mail adres *
Telefoonnummer *
Omschrijving *

* Gelieve alle verplichte velden in te vullen.

Bedankt!

Je klacht werd met succes ingediend!
Onze medewerkers zullen spoedig contact met je opnemen om samen met jou naar een oplossing te zoeken.

x
X

Uw afspraak

Bevestig uw afspraak

Beste ,
U wenst volgende afspraak vast te leggen, gelieve de gegevens te controleren en indien correct, te bevestigen.

Terug
Mijn afspraak bevestigen
X

Navigatie

Als véél méér net genoeg is...

Algemene voorwaarden

Bestelling plaatsen

1. Winkelmand
Plaats één of meerdere artikels in de winkelmand door op het ‘Bestel nu’ icoon te klikken dat afgebeeld staat bij elk product. Bij het verschijnen van de pop-up kan u kiezen om verder te winkelen of om af te rekenen. U kan uw winkelmand ten allen tijde raadplegen door aan de rechterkant te klikken op het ‘winkelkar’ icoon. Hier kan u uw bestelling controleren en eventueel wijzigen alvorens over te gaan naar de betaling. Klik op ‘Naar de kassa’.

 

2. Gegevens ingeven
U vult de gevraagde gegevens in. Alle velden zijn verplicht in te vullen. Tevens kan u de keuze maken tussen een levering op een bepaald adres in België of afhaling in onze winkels.

Klik op ‘Ga naar betalen’.
 

3. Betaalmethode kiezen
U kiest de gewenste betaalmethode. U kan betalen met Bancontact/Mister cash of vooruitbetalen via overschrijving. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor deze betaalmethodes.


4. Factuuradres kiezen

Selecteer het adres waarop u uw factuur wenst te ontvangen.
 

5. Bevestiging voltooien

U kan uw bestelling nogmaals controleren en vervolgens bevestigen. Hier moet u eveneens aanvinken dat u akkoord gaat met de verkoopsvoorwaarden.
 

6. Betaling uitvoeren
 

7. Bevestiging
 

8. Opvolging
Indien je hebt gekozen voor thuislevering, ontvang je op een later tijdstip nog een e-mail met daarin een track & trace code, waarmee je de bestelstatus van je order op de voet kan volgen. Bij afhaling in de winkel, krijgt u een bevestigingsmail met alle informatie wanneer het bestelde artikel voor u klaar staat.

 

Bestelling wijzigen of annuleren

Heb je een artikel verkeerd besteld of wil je iets aanpassen aan je huidige bestelling? Stuur dan je aankoopbevestiging door naar weborders@eccp.be en vermeld de gewenste wijzigingen. Gebruik zeker een geldig e-mail adres zodat wij dit kunnen bevestigen. De annulatie is in orde wanneer deze bevestigd is door Computer Checkpoint.
 

Installatie aan huis (enkel van toepassing bij aankoop in de winkel)
‘Installatie aan huis’ houdt in dat het toestel volledig geïnstalleerd en gebruiksklaar bij de klant thuis wordt aangesloten. De Computer Checkpoint technicus plaatst het toestel en sluit het aan. De klant voorziet zelf een plaats om de pc de plaatsen. Bij de prijs van ‘installatie aan huis’ kunnen een aantal extra opties worden genomen. Voor meer info neem gerust contact op met één van onze winkels.

Retourneren & omruilen

Het herroepingsrecht is niet van toepassing voor rechtspersonen of voor producten aangekocht door een natuurlijk persoon voor beroepsgebruik. Heb je een artikel besteld als consument, maar ben je toch niet helemaal tevreden? Je kan jouw artikel binnen de 14 dagen retourneren of omruilen.

Retourneren kan door je product terug te brengen naar één van onze winkels of door je artikel naar ons terug te sturen (op eigen verantwoordelijkheid en op eigen kosten). Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is. Hou steeds rekening met onze retourneervoorwaarden.

Retourneervoorwaarden
Wens je een artikel aan te melden voor retour, dien je wel te voldoen aan enkele voorwaarden. We zetten ze even op een rijtje:

  • Je meldt het artikel aan voor retour binnen de termijn van 14 dagen na dag van aankoop.
  • Je retourneert het artikel in zijn oorspronkelijke staat & originele verpakking.
  • Je retourneert het artikel met alle meegeleverde accessoires.
  • Indien van toepassing, reset je het toestel naar fabrieksinstellingen.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Indien we het artikel ontvangen die niet voldoet aan onze retourneervoorwaarden:

  • Bij artikelen met lichte gebruikssporen, of een ontbrekende/beschadigde verpakking, voorzien we een deelvergoeding van maximaal 80% van het oorspronkelijke  aankoopbedrag.
  • Bij artikelen met duidelijke gebruikssporen en/of missende accessoires, voorzien we een deelvergoeding van maximaal 60% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Is het artikel beschadigd geraakt ten gevolge van transport? Meld dit dan zo spoedig mogelijk aan de koerierdienst waarmee je het artikel hebt opgestuurd naar ons.

Omruiling
Heb je een verkeerd artikel aangeschaft of wil je toch een ander model, dan kan je er ook voor kiezen om een artikel (in ongeopende en onbeschadigde verpakking) om te ruilen. 
Is het nieuwe artikel dat je wenst te ontvangen goedkoper, dan storten we je het verschil later terug op je doorgegeven bankrekeningnummer. Kies je voor een duurder artikel, dan moet je eerst het resterende bedrag betalen.
In sommige gevallen kan je een artikel jammer genoeg niet omruilen of retourneren (zie uitzonderingen retourrecht) – hou hier dus wel even rekening mee bij aankoop van het product.

Uitzonderingen retourrecht

Voor volgende artikelen geldt het retourrecht niet:

  • Software artikelen en abonnementen, waarvan de verzegeling is verbroken of waarvan de verzegeling is geopend. Dit geldt eveneens ook voor geïnstalleerde of geregistreerde producten (laptops, desktops, tablets, smartphones, ...)
  • Vouchers, cadeaubonnen en andere waardebonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn.
  • Verbruiksartikelen of artikelen met beperkte houdbaarheid, zoals inktcartridges en tonercassettes
  • Beschadigde of onvolledige artikelen.
  • Artikelen met duidelijke gebruikssporen.

Voor juist uitgevoerde services & diensten door technici geven we geen geld terug. Hieronder vallen:

  • Installatie- en inbouwkosten.
  • Ingewisselde vouchers voor inbouw en/of installatie.
  • Kosten voor bijzondere verzendopties.
  • Gepersonaliseerde of op maat-vervaardigde artikelen.


Terugbetaling

Indien je retour voldoet aan de retourneervoorwaarden, storten we het volledige aankoopbedrag terug (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending). Dat doen we binnen een termijn van maximaal 15 dagen na ontvangst en beoordeling van de door jou geretourneerde artikelen. 
De terugbetaling zelf gebeurt via overschrijving op het gebruikte bankrekeningnummer van de betaling.

Betaalmethodes
Wanneer je online bestelt, heb je de keuze uit onderstaande betalingsmogelijkheden. De betaalopties zijn volledig kosteloos, zowel bij betaling online als in de winkel.

1. Bancontact / Mister Cash (Gratis)
Betaal eenvoudig online met jouw Bancontact of Mister Cash betaalkaart. Hou je kaartnummer, vervaldatum en eventueel je SecureCode gereed.


2. Vooruitbetalen via overschrijving (Gratis)
Betaal vooruit via een normale bankoverschrijving of via internetbankieren. Uw bestelling wordt pas in reservatie gezet of doorbesteld na ontvangst van de betaling. Dit kan in sommige gevallen voor een vertraging zorgen op uw bestelling of reservatie. Je kan het bedrag storten met vermelding van je naam en bestelnummer op BE82415326934168.


Opgelet: Om te kunnen betalen met overschrijving, dient de waarde van jouw bestelling minimum €100,- te bedragen.
Cadeaubonnen & inschrijvingen op evenementen kunnen per uitzondering niet betaald worden met overschrijving.

 

Veilig betalen
De rechtstreekse betalingen verlopen in een streng beveiligde omgeving. Hiervoor werken wij samen met Multisafepay die gespecialiseerd is in betalingen via het internet. Zo ben je verzekerd van confidentialiteit van alle financiële gegevens die je naar ons verstuurt. Multisafepay voldoet aan de strengste veiligheidsnormen in de sector. Indien je dit wenst, kan je eveneens betalen door middel van een klassieke overschrijving.

Privacy
Wij respecteren ten allen tijde de privacy van onze klanten volgens de Privacywet, de Wet van 8 december 1992 voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer ten opzichte van de verwerking van persoonsgegevens. Computer Checkpoint verbindt zich ertoe de door u online opgegeven informatie niet door te geven aan derden, doch enkel te gebruiken voor onze interne organisatie.

Wettelijke garantie
In België geniet je van de wettelijke garantie op al jouw aankopen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen / of is wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De termijn van de wettelijke garantie begint te lopen vanaf de levering van het product.

De garantie is niet van toepassing in volgende gevallen:

  • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid.
  • Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud.
  • Bij normale slijtage.
  • Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing die bij het product is geleverd
  • Bij het niet naleven van de garantievoorwaarden van de fabrikant
Kortom schade ontstaan door ongelukken, verkeerd of abnormaal gebruik, transport, val of stoot, nalatigheid, slecht onderhoud, storm en water vallen nooit onder garantie! Hetzelfde geldt voor software configuratieproblemen en onverenigbaarheid tussen apparatuur en software.

Commerciële garantie

Naast de wettelijke garantie geven bepaalde merken een commerciële garantie. Hier gelden de garantievoorwaarden en -uitsluitingen van de desbetreffende fabrikant. De termijn van de fabrieksgarantie kan verschillen per product en/of fabrikant. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Garantieverlenging

Zie SmartSecure.be
 

Garantiebewijs
Het garantiebewijs is in principe uw factuur die u krijgt bij de aankoop of afhaling van uw product, of bij de levering van uw bestelling. Mocht u niet langer in het bezit zijn van uw factuur dan volstaat een bewijs van aankoop bij Computer Checkpoint ook, of kan u deze steeds bij ons opvragen via ons contactformulier op de website.

Foto’s en afbeeldingen
De foto’s en afbeeldingen gebruikt op de website kunnen afwijken van het originele toestel. De afbeeldingen en foto’s zijn dus niet bindend.

Prijzen algemeen
De prijzen op de website zijn richtprijzen. De prijzen zijn onder voorbehoud uitputting voorraad en eventuele drukfouten. De prijzen zijn inclusief BTW en recupel, Bebat of andere taksen. De standaard recupel prijzen worden gehanteerd zoals deze zijn voorgeschreven op recupel.be  

Betalen in stukjes (enkel van toepassing bij aankoop in de winkel)
Betaal uw aankoop in 10 keer met de Beobank Partner MasterCard kredietkaart. Op krediet betalen aan dezelfde prijs als contant betalen*
Voorbeeld: Kredietopening van onbepaalde duur van 2.500€. Jaarlijks Kostenpercentage van 12,49% (variabele actuele debetrentevoet: 12,06%) met een jaarlijkse bijdrage van 5€.
De Beobank Partner MasterCard is verbonden aan een kredietopening van onbepaalde duur, onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier en mits wederzijds akkoord. Rentevoeten van kracht op 15/01/2016, kunnen gewijzigd worden.
*FIX PAY-optie in deelnemende winkels aan 0% debetrente, voor alle producten met een aankoopprijs van min. 200€ en max. 3.000€. Terugbetaalbaar in 10 maandaflossingen. Optioneel voorschot. Voor andere aankopen gelden de gewone kaartvoorwaarden.
U betaalt maandelijks minstens 1/18de (als uw kredietlijn kleinder dan of gelijk is aan 5.000€) of 1/20ste (als uf kredietlijn groter is fan 5.000€) van de opgebruikte financiële reserve (met uitzondering van de jaarlijkse bijdrage) met een minimum van 25€ (tenzij het openstaande saldo kleiner is dan 25€; in dat geval, betaalt u dat bedrag), vermeerdert met de jaarlijkse bijdrage.
Het totaal door u te betalen bedrag is afhankelijk van het gebruik dat u maakt van uw kredietopening.
Het FIX PAY programma is een bijzondere terugbetalingsmodaliteit van de Beobank Partner MasterCard aangewend voor de aankoop in de winkel van goederen en diensten voor een minimum bedrag van 200€ en een maximum bedrag van 3000€.
In het kader van dit programma reserveert u een gedeelte van uw kredietopening voor de terugbetaling van uw aankoop, via maandelijkse gelijke betalingen gespreid over 10 maanden, aan een vaste actuariële debetrente van 0%, zonder kosten.
Bij voorbeeld: voor een aankoop van 1000€ via FIX PAY, wordt 1000€ gereserveerd op het beschikbare bedrag van uw kredietopening; u betaalt uw aankoop terug door 10 maandelijkse betalingen van 100€. Het totale bedrag van de aankoop is 1000€ (contante prijs: 1000€).
Uw FIX PAY-maandaflossing wordt toegevoegd aan het maandelijkse minimum te betalen bedrag dat, in voorkomend geval, verschuldigd is voor de andere aankopen gedaan met uw kredietkaart. Elke maandelijkse FIX PAY-betaling verhoogte het beschikbare bedrag op uw kredietopening met het overeenkomstige bedrag.
Kredietgever: Beobank NV/SA, Generaal Jacqueslaan 263g, 1050 Brussel, BTW BE0401.517.147 RPR Brussel - IBAN: BE77 9545 4622 6142, BIC: CTBKBEBX, FSMA 19688A
V.U/Kredietbemiddelaar, Agent in nevenfunctie: Computer Checkpoint CVBA, Kortrijksesteenweg 1090, 9051 Sint-Denijs-Westrem, TVA BE 0443.461.630, RPR Gent Let op, geld lenen kost ook geld

Belangrijkste kenmerken en beperkingen van het SmartSecure pakket
 uitgebreide polisvoorwaarden klik hier
Het pakket geeft u recht op reparatie of vervanging van de op de factuur genoemde elektronische apparatuur.
Looptijd: zie voorzijde factuur
Onderdeel van het SmartSecure pakket:
- Diefstal na braak/onder geweld;
- Alle vormen van klemschade
- Onachtzaamheid;
- Werelddekking (90 dagen per kalenderjaar);
 
- Bescherming tegen nieuwwaarde (Het maximum bedrag dat kan worden ingediend onder deze verzekering gedurende de verzekeringsperiode is gelijk aan de geldende nieuwwaarde van het apparaat ten tijde van aankoop);
 
- Gebreken aan het apparaat na de standaard; fabrieksgarantie.
Belangrijkste beperkingen van het SmartSecure pakket:
U kan o.a. geen aanspraak maken in geval van:
1. Diefstal
- Diefstal, beschadiging of verlies door de mobiele telefoon op het dak, de motorkap of ergens anders op de buitenkant van een voertuig te laten liggen;
- Uit een motorvoertuig, terwijl u of iemand die namens u handelt niet in het voertuig verblijft, tenzij die elektronische apparatuur is verborgen in een afgesloten kofferruimte, dashboardkastje of ander afgesloten, intern compartiment en alle autoramen en deuren zijn gesloten en vergrendeld en alle mogelijke aanwezige beveiligingssystemen zijn geactiveerd;
- Uit ieder gebouw; ruimte of binnenplaats, tenzij met geweld toegang en/of uitgang wordt verkregen, wat resulteert in schade aan het gebouw, de ruimte of erf;
- Wanneer het elektronische apparaat, ergens anders dan thuis, onbeheerd wordt achtergelaten;
- Wanneer er geen redelijke voorzorgsmaatregelen zijn getroffen ter voorkoming van diefstal;
- Elke diefstal die niet binnen de 24uur wordt gemeld bij de politie waarvan geen proces-verbaal wordt opgemaakt.
2. Schade veroorzaakt door:
- Uw opzettelijk handelen c.q. beschadigen en/of verwaarlozen van het elektronische apparaat;
- Het niet opvolgen van de instructies van de fabrikant;
- Routineonderhoud, inspectie, onderhoud en/of reiniging van het elektronische apparaat.
3. Reparatie en overige kosten voor:
- Routineonderhoud, inspectie, onderhoud en/of reiniging;
- Schade door een fout van de fabrikant of terugroepactie van het elektronische apparaat;
- Reparaties door personen en/of bedrijven die hiervoor niet door ons geautoriseerd zijn;
- Normale slijtage en/of geleidelijke achteruitgang van prestaties
4. Diefstal van/of schade aan accessoires.
5. Heraansluiting kosten of abonnementskosten van welke aard dan ook
6. Diefstal van de SIM kaart (incl. misbruik met belschade tot €3.500), tenzij de SIM geplaatst is in de door diefstal ontvreemde mobiele telefoon
Let op: Als u een item hebt verzekerd zonder SIM kaart faciliteit, dan zijn alle uitsluitingen met betrekking tot een SIM kaart niet van toepassing.
Algemene beperkingen:
Deze verzekering dekt geen:
- Verlies van gegevens en/of software;
- Oorlog, terrorisme, straling, geluidsgolven
 

Ontvang onze acties in uw mailbox!