[SHOPIFY_CART_TITLE]

[SHOPIFY_CART_TOTAL]
[SHOPIFY_CART_CURRENCY]
[SHOPIFY_CART_NOTICE]

Orientation

Loading Een ogenblik geduld
De pagina wordt geladen
Loading
 
 
 
 
 
 
 
 
 
X

Inschrijving

Ontvang onze acties in uw mailbox!
Personaliseer de acties nog meer door onderstaande gegevens aan te vullen.

Welke nieuwsbrieven wil je ontvangen?

  • Ja, ik wil graag interessante nieuwtjes over Computer Checkpoint ontvangen.
  • Ja, ik wil graag informatie over diensten, producten en promoties ontvangen.

Hoera!

Je bent met succes ingeschreven!

X

Offerte aanvragen

Heeft u een toestel dat niet in de prijslijst staat?
Vraag dan hier uw persoonlijke offerte aan.

Contact gegevens
Toestel gegevens

Met SmartSecure bescherm je jouw GSM, PC of TABLET.

Heb je jouw GSM, tablet, smartphone of computer max. 6 maanden geleden aangekocht? Ook jouw toestel kan nog beschermd worden. Ontdek meer over SmartSecure en bescherm je toestel

Bedankt!

Je offerteaanvraag werd met succes verzonden!
Onze medewerkers nemen zo snel mogelijk contact met je op.

X

Klachten

Aarzel niet om dit formulier in te vullen, onze medewerkers zoeken samen met jou naar een oplossing.

Factuurnummer
Vestiging
Voornaam * & Naam *
E-mail adres *
Telefoonnummer *
Omschrijving *

* Gelieve alle verplichte velden in te vullen.

Bedankt!

Je klacht werd met succes ingediend!
Onze medewerkers zullen spoedig contact met je opnemen om samen met jou naar een oplossing te zoeken.

x
X

Uw afspraak

Bevestig uw afspraak

Beste ,
U wenst volgende afspraak vast te leggen, gelieve de gegevens te controleren en indien correct, te bevestigen.

Terug
Mijn afspraak bevestigen
X

Navigatie

Als véél méér net genoeg is...

Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden Computer Checkpoint Webshop
 

Artikel 1. Algemene bepalingen 
De webshop van Computer Checkpoint biedt haar klanten de mogelijkheid om de producten uit haar webwinkel online aan te kopen. Onderhavig Algemene Voorwaarden ("Voorwaarden') zijn van toepassing op elke bestelling die geplaatst wordt door een bezoeker van deze webshop ("Klant"). Bijkomende voorwaarden van de Klant worden uitgesloten, behoudens wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk aanvaard zijn.

Artikel 2. Prijs
De prijzen vermeld op de website en webshop zijn uitgedrukt in euro en zijn richtprijzen. De prijzen zijn onder voorbehoud uitputting voorraad en eventuele drukfouten. De prijzen zijn inclusief BTW en recupel, Bebat of andere taksen, tenzij anders vermeld. De standaard recupel prijzen worden gehanteerd zoals deze zijn voorgeschreven op recupel.be  Indien leverings-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld. 
 
Artikel 3. Aanbod
Ondanks het feit dat de webshop met de grootst mogelijke zorgvoldigheid wordt samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat, of niet up-to-date is. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod zijn niet bindend. De verkoper is in geen geval aansprakelijk ingeval van manifeste materiële fouten, zet-of drukfouten. Wanneer de Klant specifieke vragen heeft over bv. type, beschikbaarheid, leveringstermijn, enz. verzoeken wij de Klant om contact op te nemen met de klantendienst. 
Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan ten allen tijde worden aangepast of ingetrokken. De verkoper kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product.

Artikel 3.1 Foto’s en afbeeldingen
De foto’s en afbeeldingen gebruikt op de website kunnen afwijken van het originele toestel. De afbeeldingen en foto’s zijn dus niet bindend.

Artikel 4. Online aankopen
De Klant kan online betalen via Bancontact/Mister cash als betaalwijze. Deze betaalmethode is kosteloos en eenvoudig.

Hou je kaartnummer, vervaldatum en eventueel je SecureCode gereed.


De online betalingen verlopen in een streng beveiligde omgeving. Voor de online betalingen werken wij samen met Multisafepay die gespecialiseerd is in betalingen via het internet. Zo ben je verzekerd van confidentialiteit van alle financiële gegevens die je naar ons verstuurt. Multisafepay voldoet aan de strengste veiligheidsnormen in de sector. 


De verkoper is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolg een ernstige tekortkoming van de Klant met betrekking tot bestellingen waarbij de Klant betrokken is.


Artikel 4.1 Bestelflow

1. Winkelwagen
Kies het gewenste aantal met de pijltjes die u naast het artikel terug vindt. Plaats één of meerdere artikels in de winkelwagen door op het ‘Toevoegen icoon te klikken dat afgebeeld staat bij elk product.  U kan uw winkelwagen ten allen tijde raadplegen door aan de rechterkant te klikken op het ‘winkelkar’ icoon. Hier kan u uw bestelling controleren en eventueel wijzigen alvorens over te gaan naar de betaling. Klik op ‘Volgende’.

 

2. Gegevens invullen
U vult de gevraagde facturatiegegevens in. 
Wilt u de factuur op naam van uw bedrijf? Gelieve uw BTW nummer en contactpersoon zeker te vermelden.
Is het leveradres verschillend van het facturatie-adres? Vink de box 'Gelijk aan facturatiegegevens' uit en geef het juiste leveringsadres op.

Klik op ‘Volgende’.
 

3. Bezorgwijze

Levering van uw bestelling op een bepaald adres in België gebeurd via Bpost. Momenteel kunnen er geen afhalingen worden gedaan in onze winkels.

 
4. Betaalwijze

Momenteel aanvaarden we enkel online betalingen. U kan betalen met Bancontact/Mister cash.  Er worden geen kosten in rekening gebracht voor deze betaalmethode.


5. Extra informatie
Voor een zo optimale levering, kan u ons nog bijkomende informatie bezorgen bv. openingsuren van uw zaak, gewenste leveringsplaats bij afwezigheid/regenweer,...
Klik op 'Volgend'


6. Bevestiging voltooien

U kan uw bestelling en gegevens nogmaals controleren en vervolgens bevestigen door op 'Volgende' te klikken.
Hier moet u eveneens aanvinken dat u akkoord gaat met de verkoopsvoorwaarden.

 

7. Betaling uitvoeren

8. Bevestiging

 

9. Opvolgingsmail
Indien je hebt gekozen voor thuislevering, ontvang je op een later tijdstip nog een aparte e-mail met daarin een track & trace code, waarmee je de bestelstatus van je order op de voet kan volgen. 

 

Artikel 4.2 Bestelling wijzigen of annuleren

Heb je een artikel verkeerd besteld of wil je iets aanpassen aan je huidige bestelling? Stuur dan je aankoopbevestiging door naar weborders@eccp.be en vermeld de gewenste wijzigingen. Gebruik zeker een geldig e-mail adres zodat wij dit kunnen bevestigen. De annulatie is in orde wanneer deze bevestigd is door Computer Checkpoint.


Artikel 5. Levering en uitvoering van de overeenkomst
Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld.
Het risico wegens verliefs of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen.


Artikel 6. Eigendomsvoorbehoud
De geleverde artikelen blijven tot op het moment van gehele betaling door de Klant, de exclusieve eigendom van de verkoper.

Artikel 7. Herroepingsrecht

De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor Klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen online aankopen en is niet van toepassing voor rechtspersonen of voor producten aangekocht door een natuurlijk persoon voor beroepsgebruik. 
De consument heeft het recht om binnen de 14 kalenderdagen, tenzij anders bepaald, zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen, gegeven dat het herroepingsrecht van toepassing is op het door de Klant bestelde goed of dienst. Om het herroepingsrecht uit te oefenenen, moet de Klant, de verkoper via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) tijdig op de hoogte stellen van zijn beslissing de overeenkomst te herroepen. De Klant moet de goederen onmiddellijk terugzenden of overhandigen na zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de Klant tenzij anders overeengekomen.


Artikel 7.1 Retourneren & omruilen

Je kan jouw artikel binnen de 14 dagen retourneren of omruilen. 
R
etourneren kan door je product terug te brengen naar één van onze winkels of door je artikel naar ons terug te sturen (op eigen verantwoordelijkheid en op eigen kosten). Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is. Hou steeds rekening met onze retourneervoorwaarden.

Artikel 7.2 Retourneervoorwaarden
Wens je een artikel aan te melden voor retour, dien je wel te voldoen aan enkele voorwaarden:

  • Je meldt het artikel aan voor retour binnen de termijn van 14 dagen na dag van aankoop.
  • Je retourneert het artikel in zijn oorspronkelijke staat & originele verpakking.
  • Je retourneert het artikel met alle meegeleverde accessoires.
  • Indien van toepassing, reset je het toestel naar fabrieksinstellingen.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Indien we het artikel ontvangen die niet voldoet aan onze retourneervoorwaarden:

  • Bij artikelen met lichte gebruikssporen, of een ontbrekende/beschadigde verpakking, voorzien we een deelvergoeding van maximaal 80% van het oorspronkelijke  aankoopbedrag.
  • Bij artikelen met duidelijke gebruikssporen en/of missende accessoires, voorzien we een deelvergoeding van maximaal 60% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Is het artikel beschadigd geraakt ten gevolge van transport? Meld dit dan zo spoedig mogelijk aan de koerierdienst waarmee je het artikel hebt opgestuurd naar ons.

Artikel 7.3 Omruiling
Heb je een verkeerd artikel aangeschaft of wil je toch een ander model, dan kan je er ook voor kiezen om een artikel (in ongeopende en onbeschadigde verpakking) om te ruilen. 
Is het nieuwe artikel dat je wenst te ontvangen goedkoper, dan storten we je het verschil later terug op je doorgegeven bankrekeningnummer. Kies je voor een duurder artikel, dan moet je eerst het resterende bedrag betalen.
In sommige gevallen kan je een artikel jammer genoeg niet omruilen of retourneren (zie uitzonderingen retourrecht) – hou hier dus wel even rekening mee bij aankoop van het product.

Artikel 7.4 Uitzonderingen retourrecht

Voor volgende artikelen geldt het retourrecht niet:

  • Software artikelen en abonnementen, waarvan de verzegeling is verbroken of waarvan de verzegeling is geopend. Dit geldt eveneens ook voor geïnstalleerde of geregistreerde producten (laptops, desktops, tablets, smartphones, ...)
  • Vouchers, cadeaubonnen en andere waardebonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn.
  • Verbruiksartikelen of artikelen met beperkte houdbaarheid, zoals inktcartridges en tonercassettes
  • Beschadigde of onvolledige artikelen.
  • Artikelen met duidelijke gebruikssporen.

Voor juist uitgevoerde services & diensten door technici geven we geen geld terug. Hieronder vallen:

  • Installatie- en inbouwkosten.
  • Ingewisselde vouchers voor inbouw en/of installatie.
  • Kosten voor bijzondere verzendopties.
  • Gepersonaliseerde of op maat-vervaardigde artikelen.


Artikel 7.5 Terugbetaling

Indien je retour voldoet aan de retourneervoorwaarden, storten we het volledige aankoopbedrag terug (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending). Dat doen we binnen een termijn van maximaal 15 dagen na ontvangst en beoordeling van de door jou geretourneerde artikelen. 
De terugbetaling zelf gebeurt via overschrijving op het gebruikte bankrekeningnummer van de betaling.

Artikel 8 Garantie
Artikel 8.1 
Wettelijke garantie
In België geniet je van de wettelijke garantie op al jouw aankopen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen / of is wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De termijn van de wettelijke garantie begint te lopen vanaf de levering van het product.

De garantie is niet van toepassing in volgende gevallen:

  • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid.
  • Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud.
  • Bij normale slijtage.
  • Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing die bij het product is geleverd
  • Bij het niet naleven van de garantievoorwaarden van de fabrikant
Kortom schade ontstaan door ongelukken, verkeerd of abnormaal gebruik, transport, val of stoot, nalatigheid, slecht onderhoud, storm en water vallen nooit onder garantie! Hetzelfde geldt voor software configuratieproblemen en onverenigbaarheid tussen apparatuur en software.
 

Artikel 8.2 Commerciële garantie

Naast de wettelijke garantie geven bepaalde merken een commerciële garantie. Hier gelden de garantievoorwaarden en -uitsluitingen van de desbetreffende fabrikant. De termijn van de fabrieksgarantie kan verschillen per product en/of fabrikant. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
 

Artikel 8.3 Garantieverlenging

Zie artikel 14 Smartsecure verzekering.

Artikel 8.4 Garantiebewijs
Het garantiebewijs is de factuur van uw bestelling die u ontvangt in een aparte mail. Mocht u niet langer in het bezit zijn van uw factuur, kan u deze opvragen via de klantendienst of contactformulier op de website van Computer Checkpoint.

Artikel 9 Privacy policy
De verkoper behoudt zich het recht om uitsluitend voor intern gebruik gegevens van de gebruiker te verzamelen, dit zowel rechtstreeks via verzameling van de gegevens die door de gebruiker worden opgegeven op het ogenblik van de bestelling als onrechtstreeks (vb. via gebruik van cookies, hetgeen korte datastrings zijn op de computer van de gebruiker van de site die de verkoper toelaat de inhoud en de lay-out van de site optimaal op de gebruiker ervan af te stemmen).

Die gegevens zullen niet worden doorgegeven aan organisaties die contractueel met de verkoper zijn verbonden. Overeenkomstig de wet van 8 december 1992 ter bescherming van de persoonlijke levenssfeerr inzake persoonlijke gegevens, heeft de gebruiker ten allen tijde het recht om die gegevens in te zien, te wijzigen, te verbeteren en te laten verwijderen indien zij niet langer informatie wenst te ontvangen omtrent onze activiteiten. Hiervor kunnen zij schriftelijk contact opnemen met de klantendienst van de verkoper.


Artikel 10 Sancties voor niet-betaling
Onverminderd de uitoefening van andere rechten, is de Klant ingeval van niet- of laattijdige betaling vanaf de datum van de wanprestatie van rechtswege en zonder aanmaning een intrest verschuldigd op het niet-betaalde bedrag. Onverminderda het voorgaande wordt het recht behouden voor de niet (volledig) betaalde artikelen terug te nemen.

Artikel 11 Aantasting geldigheid niet-verzaking
Indien een bepaling van deze Voorwaarden ongeldig, onwettig of nietig wordt verklaard, zal dit op geen enkele wijze de geldigheid, de wettigheid en de toepasbaarheid van de andere bepalingen aantasten.
Het nalaten op gelijk welk moment door de verkoper om één van de in deze Voorwaarden opgesomde rechten af te dwingen, of gelijk welk recht hiervan uit te oefenen, zal nooit gezien worden als een verzaking aan zulke bepaling en zal nooit de geldigheid van deze rechten aantasten.

Artikel 12 Wijziging voorwaarden
Deze Voorwaarden worden aangevuld door andere voorwaarden waar expliciet naar verwezen wordt in de algemene verkoopsvoorwaarden van de verkoper. Ingeval van tegenstrijdigheid, primeren onderhavige Voorwaarden.

Artikel 13 Toepasselijk recht
Het belgisch recht is van toepassing. De rechtbanken van de woonplaats van de Verkoper zijn bevoegd bij gerechtelijke geschillen. De Verkoper kan zich ook wenden tot het ODR-platform.

Artikel 14 Belangrijkste kenmerken en beperkingen van het SmartSecure pakket

uitgebreide polisvoorwaarden klik hier
Het pakket geeft u recht op reparatie of vervanging van de op de factuur genoemde elektronische apparatuur.
Looptijd: zie voorzijde factuur
Onderdeel van het SmartSecure pakket:
- Diefstal na braak/onder geweld;
- Alle vormen van klemschade
- Onachtzaamheid;
- Werelddekking (90 dagen per kalenderjaar);
 
- Bescherming tegen nieuwwaarde (Het maximum bedrag dat kan worden ingediend onder deze verzekering gedurende de verzekeringsperiode is gelijk aan de geldende nieuwwaarde van het apparaat ten tijde van aankoop);
 
- Gebreken aan het apparaat na de standaard; fabrieksgarantie.
Belangrijkste beperkingen van het SmartSecure pakket:
U kan o.a. geen aanspraak maken in geval van:
1. Diefstal
- Diefstal, beschadiging of verlies door de mobiele telefoon op het dak, de motorkap of ergens anders op de buitenkant van een voertuig te laten liggen;
- Uit een motorvoertuig, terwijl u of iemand die namens u handelt niet in het voertuig verblijft, tenzij die elektronische apparatuur is verborgen in een afgesloten kofferruimte, dashboardkastje of ander afgesloten, intern compartiment en alle autoramen en deuren zijn gesloten en vergrendeld en alle mogelijke aanwezige beveiligingssystemen zijn geactiveerd;
- Uit ieder gebouw; ruimte of binnenplaats, tenzij met geweld toegang en/of uitgang wordt verkregen, wat resulteert in schade aan het gebouw, de ruimte of erf;
- Wanneer het elektronische apparaat, ergens anders dan thuis, onbeheerd wordt achtergelaten;
- Wanneer er geen redelijke voorzorgsmaatregelen zijn getroffen ter voorkoming van diefstal;
- Elke diefstal die niet binnen de 24uur wordt gemeld bij de politie waarvan geen proces-verbaal wordt opgemaakt.
2. Schade veroorzaakt door:
- Uw opzettelijk handelen c.q. beschadigen en/of verwaarlozen van het elektronische apparaat;
- Het niet opvolgen van de instructies van de fabrikant;
- Routineonderhoud, inspectie, onderhoud en/of reiniging van het elektronische apparaat.
3. Reparatie en overige kosten voor:
- Routineonderhoud, inspectie, onderhoud en/of reiniging;
- Schade door een fout van de fabrikant of terugroepactie van het elektronische apparaat;
- Reparaties door personen en/of bedrijven die hiervoor niet door ons geautoriseerd zijn;
- Normale slijtage en/of geleidelijke achteruitgang van prestaties
4. Diefstal van/of schade aan accessoires.
5. Heraansluiting kosten of abonnementskosten van welke aard dan ook
6. Diefstal van de SIM kaart (incl. misbruik met belschade tot €3.500), tenzij de SIM geplaatst is in de door diefstal ontvreemde mobiele telefoon
Let op: Als u een item hebt verzekerd zonder SIM kaart faciliteit, dan zijn alle uitsluitingen met betrekking tot een SIM kaart niet van toepassing.
Algemene beperkingen:
Deze verzekering dekt geen:
- Verlies van gegevens en/of software;
- Oorlog, terrorisme, straling, geluidsgolven

 

Algemene Voorwaarden Computer Checkpoint Winkels


Installatie aan huis (enkel van toepassing bij aankoop in de winkel)
‘Installatie aan huis’ houdt in dat het toestel volledig geïnstalleerd en gebruiksklaar bij de klant thuis wordt aangesloten. De Computer Checkpoint technicus plaatst het toestel en sluit het aan. De klant voorziet zelf een plaats om de pc de plaatsen. Bij de prijs van ‘installatie aan huis’ kunnen een aantal extra opties worden genomen. Voor meer info neem gerust contact op met één van onze winkels.


Betalen in stukjes (enkel van toepassing bij aankoop in de winkel)
Onder voorbehoud van aanvaarding door BUY WAY PERSONAL FINANCE nv, kredietgever, (KBO 0400 282 277 - RPR Brussel - FSMA 019542a - IBAN BE03 3101 2966 9484 - Bisschopsstraat 26,1000 Brussel) en Computer Checkpoint CV, kredietbemiddelaar handelend in hoedanigheid van agent in nevenfunctie met handtekening bevoegdheid (KBO 0443 461 630 - Kortrijksesteenweg 1090, 9051 Sint-Denijs-Westrem).
Let op, geld lenen kost ook geld.


 

Ontvang onze acties in uw mailbox!

 

Computer Checkpoint zal gesloten zijn op Nationale feestdag 21/07/2020

Computer Checkpoint zal gesloten zijn op OLV Hemelvaart 15/08/2020