Orientation

Loading Een ogenblik geduld
De pagina wordt geladen
Loading
 

 

 

 

 

 

 

 

 
X

Inschrijving

Ontvang onze acties in uw mailbox!
Personaliseer de acties nog meer door onderstaande gegevens aan te vullen.

Hoera!

Je bent met succes ingeschreven!

X

Offerte aanvragen

Heeft u een toestel dat niet in de prijslijst staat?
Vraag dan hier uw persoonlijke offerte aan.

Contact gegevens
Toestel gegevens

Met SmartSecure bescherm je jouw GSM, PC of TABLET.

Heb je jouw GSM, tablet, smartphone of computer max. 6 maanden geleden aangekocht? Ook jouw toestel kan nog beschermd worden. Ontdek meer over SmartSecure en bescherm je toestel

Bedankt!

Je offerteaanvraag werd met succes verzonden!
Onze medewerkers nemen zo snel mogelijk contact met je op.

X

Klachten

Aarzel niet om dit formulier in te vullen, onze medewerkers zoeken samen met jou naar een oplossing.

Factuurnummer
Vestiging
Voornaam * & Naam *
E-mail adres *
Telefoonnummer *
Omschrijving *

* Gelieve alle verplichte velden in te vullen.

Bedankt!

Je klacht werd met succes ingediend!
Onze medewerkers zullen spoedig contact met je opnemen om samen met jou naar een oplossing te zoeken.

x
X

Uw afspraak

Bevestig uw afspraak

Beste ,
U wenst volgende afspraak vast te leggen, gelieve de gegevens te controleren en indien correct, te bevestigen.

Terug
Mijn afspraak bevestigen
X

Navigatie

Als véél méér net genoeg is

Telenet Digicorder en Digibox

Mijn Telenet Digicorder moet steeds volledig opnieuw opstarten en dit duurt (te) lang.

 

 

U kan dit eenvoudig oplossen via de afstandsbediening van uw Telenet Digicorder.
Vaak komt dit doordat jouw toestel automatisch in de slimme energiestand is gegaan.

Volg onderstaande stappen om de slimme energietand terug uit te schakelen:

  • Druk op de Huistoets (= huisje zie rode markering op foto's hieronder) van je digitale afstandsbediening
  • Ga naar Allerlei > Instellingen > Digibox/Digicorder > Instellingen
  • Kies Afsluitopties
  • Klik bij slimme energiestand op UIT
 

Helpcenter Telenet Center Digibox slimme energiestand huistoetsHelpcenter Telenet Center Digicorder slimme energiestand huistoets










 

​Indien dit alles niet heeft gewerkt of het lukt u niet, raden wij u aan contact op te nemen met één van de Computer Checkpoint Telenet Centers.     

Mijn Telenet Digicorder/Digibox reageert niet op de afstandsbediening en doet vreemd.

 

U kan dit eenvoudig oplossen door uw Telenet Digicorder of Telenet Digibox te resetten.

Volg onderstaande stappen om uw toestel te herstarten:

  • Trek de stroomstekker van uw Digibox/Digicorder uit het stopcontact
  • Houdt de Back knop (zie rode markering op foto's hieronder) ingedrukt en steek de stroomstekker opnieuw in het stopcontact
  • Hou de Back knop ingedrukt tot het scherm verschijnt met de taalkeuze Nederlands/Frans - dit kan tot 2 minuten duren
  • Kies de juiste taal met de navigatiepijltjes
  • Bevestig met de OK-toets
  • Geef uw postcode in 
  • Ga naar het woord VERDER
  • Bevestig met de OK-toets
  • De televisiezenders worden nu gezocht - dit duurt ongeveer 30 seconden
  • Het woord VERDER licht op 
  • Bevestig met de OK-toets
  • Het toestel schakelt u een aantal keren aan en uit - dit kan tot 15 minuten dure
  • Uw toestel is nu herstart

Helpcenter Telenet Center Digicorder opstartenHelpcenter Telenet Center Digicorder opstarten Huistoets
    




​Indien dit alles niet heeft gewerkt of het lukt u niet, raden wij u aan contact op te nemen met één van de Computer Checkpoint Telenet Centers.

Hoe sluit ik mijn Telenet Digibox/Digicorder aan op mijn TV?

 

Om uw Telenet Digibox of Telenet Digicorder te kunnen aansluiten op uw TV, heeft u een aantal kabels nodig.
Controleer eerst of u alle kabels in uw bezit hebt.

Onderstaande kabels heeft u nodig:

  • HDMI kabel - door ons aanbevolen voor een betere beeldkwaliteitHDMI kabel
  • Scartkabel  Scart kabel
  • CoaxkabelCoax kabel
  • NetwerkkabelNetwerkkabel


Volgende kabels komen toe op uw Telenet Digibox of Telenet Digicorder:
  • Coaxkabel - nodig voor de kabeldistributie
  • Netwerkkabel - deze kabel komt rechtstreeks van uw Telenet modem
  • Stroomkabel - deze kabel wordt verbonden met een stopcontact


Volgende kabels lopen van uw Telenet Digibox of Telenet Digicorder naar uw televisietoestel:
  • Scartkabel OF HDMI - OPGELET: slechts 1 kabel mogelijk dus niet allebei samen
  • Coaxkabel - indien u nog analoge TV wilt zien





Hiernaast kan u een schets zien van het geheel:
Helpcenter Telenet Center digicorder digibox aansluiten









​Indien dit alles niet heeft gewerkt of het lukt u niet, raden wij u aan contact op te nemen met één van de Computer Checkpoint Telenet Centers.
 

Ontvang onze acties in uw mailbox!

Computer Checkpoint Eeklo, Lokeren, Sint Denijs, Aartselaar en Oostakker zullen uitzonderlijk open zijn van 10:00-16:00wegensweersomstandigheden op 11/12/2017

 

Computer Checkpoint zal gesloten zijn op Kerstmis 25/12/2017