Orientation

Loading Een ogenblik geduld
De pagina wordt geladen
Loading
 

 

 

 

 

 

 

 

 
X

Inschrijving

Ontvang onze acties in uw mailbox!
Personaliseer de acties nog meer door onderstaande gegevens aan te vullen.

Hoera!

Je bent met succes ingeschreven!

X

Offerte aanvragen

Heeft u een toestel dat niet in de prijslijst staat?
Vraag dan hier uw persoonlijke offerte aan.

Contact gegevens
Toestel gegevens

Met SmartSecure bescherm je jouw GSM, PC of TABLET.

Heb je jouw GSM, tablet, smartphone of computer max. 6 maanden geleden aangekocht? Ook jouw toestel kan nog beschermd worden. Ontdek meer over SmartSecure en bescherm je toestel

Bedankt!

Je offerteaanvraag werd met succes verzonden!
Onze medewerkers nemen zo snel mogelijk contact met je op.

X

Klachten

Aarzel niet om dit formulier in te vullen, onze medewerkers zoeken samen met jou naar een oplossing.

Factuurnummer
Vestiging
Voornaam * & Naam *
E-mail adres *
Telefoonnummer *
Omschrijving *

* Gelieve alle verplichte velden in te vullen.

Bedankt!

Je klacht werd met succes ingediend!
Onze medewerkers zullen spoedig contact met je opnemen om samen met jou naar een oplossing te zoeken.

x
X

Uw afspraak

Bevestig uw afspraak

Beste ,
U wenst volgende afspraak vast te leggen, gelieve de gegevens te controleren en indien correct, te bevestigen.

Terug
Mijn afspraak bevestigen
X

Navigatie

Als véél méér net genoeg is

Desktop en laptop

Help, mijn desktop start niet meer op - geen beeld op scherm!
 

Indien u merkt dat uw desktop geen beeld meer geeft op het scherm bij het opstarten, kan u onderstaande stappen volgen om deze situatie op te lossen:

  • Zoek achteraan het toestel naar de voedingsschakelaar - indien aanwezig plaatst u deze op stand “0” 
  • Ontkoppel alle kabels achteraan de desktop
  • Laat de computer even staan zonder dat hij aan het 220V- elektriciteitsnet aangesloten is
  • Sluit vervolgens enkel het hoogstnoodzakelijke aan zijnde:
    • Voedingskabel 
    • Muis en toetsenbord
    • Kabel naar het beeldscherm - kijk ook of het scherm op de netstroom aangesloten is
    • Zet de voedingsschakelaar terug op “1
  • Probeer nu uw toestel terug aan te zetten










Indien dit alles niet heeft gewerkt of het lukt u niet, raden wij u aan contact op te nemen met één van de Computer Checkpoint Service & Repair Centers.
 








     

Help, mijn laptop start niet meer op - geen beeld op scherm!
 

Indien u merkt dat uw laptop geen beeld meer geeft op het scherm bij het opstarten, kan u onderstaande stappen volgen om deze situatie op te lossen:

  • Koppel de adapter los van uw laptop
  • Verwijder de batterij uit uw toestel - OPGELET: Bij recentere toestellen moet de laptop hiervoor geopend worden. Doe dit niet zelf!
  • Hou de power-knop ingedrukt gedurende ongeveer 30 seconden
  • Sluit de adapter terug aan - OPGELET: Plaats de batterij nog niet terug
  • Zet de laptop aan
  • lndien u nu opnieuw beeld krijgt, zet dan de laptop terug uit
  • U mag nu de batterij opnieuw terugplaatsen



 

Indien dit alles niet heeft gewerkt of het lukt u niet, raden wij u aan contact op te nemen met één van de Computer Checkpoint Service & Repair Centers.



 

 
    

Help, mijn laptop of desktop sluit niet meer af!
 

Indien uw laptop of desktop niet meer af wil sluiten of uit wil vallen, kan u volgende stappen ondernemen om dit op te lossen:

  • Hou de power-knop ingedrukt gedurende minimum 5 seconden
  • Het toestel zou nu moeten uitvallen

Indien je werkt met een desktop en bovenstaande niet lukt, zet dan de voedingsschakelaar achteraan toestel uit (= stand 'o').

 

Indien dit alles niet heeft gewerkt of het lukt u niet, raden wij u aan contact op te nemen met één van de Computer Checkpoint Service & Repair Centers.

Ontvang onze acties in uw mailbox!